سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به محض اینکه انسان به قدرتها و کارکردهای ذهن خویش آگاهی می یابد، علاقمند می شود که برای پاک کردن تصاویر منفی و حک کردن تصاویر مثبت در ضمیر ناخودآگاه ، راهی سریع و آسان پیدا کند. زیرا وقوف عقلانی به حقیقت به تنهایی کاری از پیش نمی برد.

در مورد خودم به این نتیجه رسیدم که آسان ترین راه «سپردن بار» است. زمانی یک استاد ماوراء الطبیعه سپردن بار را این طور تعریف کرد: «در طبیعت تنها چیزی که به یک جسم وزن می بخشد قانون جاذبه است. و اگر بشود سنگریزه ای را به اندازه ای که باید، از این سیاره بالا برد و دور کرد، به بی وزنی می رسد. عیسی مسیح نیز وقتی که گفت: «

بیایید نزد من ای همه زحمتکشان و گرانباران، و بوغ مرا بر خود گیرید، زیرا یوغ من خفیف است و بار من سبک.»

همین منظور را مد نظر داشت. عیسی مسیح بر موج جهان با ننحه دنیا چیره شده بود، و در عرصه چهاربعدی عمل میکرد. یعنی در آن عرصه که تنها کمال هست و تکمیل و حیات و شادمانی،  به همین دلیل بود که گفت: «بیایید نزد من ای همه زحمتکشان و کران باران و من شما را آرامش خواهم بخشید.»

همچنین در مزمور پنجاه و پنجم می خوانیم: «نصیب خود را به خداوند بسپار و تو را رزق خواهد داد.»

چه بسیارند آیات و حکایات کتاب مقدس که مدام گوشزد می کنند که جنگ از آن خدا است، نه از آن انسان، و تنها وظیفه انسان این است که آرام بگیرد.

«بایستید و نجات خداوند را ببینید. خداوند برای شما جنگ خواهد کرد و شما خاموش باشید.»

این نشان میدهد که هشیاری برتر (یا الوهیت باطن) رزمنده جنگها و رهاننده بارهای آدمی است. از این رو، اگر انسان باری به دوش کشد، از قانون تخطی کرده است. و بار یعنی هر اندیشه منفی با اوضاع و شرایط مخالف؛ که البته ریشه اش را باید در ذهن نیمه هشیار جستجو کرد.

از سطح هشیار یا ذهن استدلالی نمی توان ذهن نیمه هشیار را هدایت کرد و پیش برد. زیرا ذهن استدلالی (عقل) دارای تصوراتی محدود و آکنده است از تردیدها و ترسها است. پس اکنون می توانیم دریابیم که سپردن بار به هشیاری برتر (الوهیت باطن) یعنی به آن عرصه که « بار سبک شده است»

بابه بی وزنی رسیده است، تا چه پایه علمی است.






تاریخ : یکشنبه 100/5/3 | 8:54 عصر | نویسنده : alisani | نظرات ()


  • وب فارم آنلاین
  • وب کـــریـــس چـــت
  • وب بیا بخند
  • وب فار سی ام اس