سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ممکن است شما متمایل به این عقیده قدیمی باشید که خدایی وجود دارد که میخواهد شما فقیر باشید یا اینکه هدف او نگه داشتن شما در فقر است.

ماده دارای فکر که همه چیز و در همه چیز است و در همه چیز و در شما زندگی میکند، یک ماده آگاه دارای حیات است و برای اینکه یک ماده آگاه دارای حیات باقی بماند، باید دارای علاقه طبیعی و ذاتی به زندگی آگاهانه برای ترقی و بهبود زندگی باشد. هر موجود زندهای باید به طور مستمر در جستجوی توسعه زندگی باشد. زیرا زندگی به صرف فعالیت برای زندگی کردن، باید خودش را توسعه دهد.

یک دانه وقتی در زمین کاشته میشود، شروع به فعالیت کرده و در جریان فعالیت زندگی بیش از هزاران دانه تولید میکند. زندگی با زنده بودن خودش را چند برابر میکند و پیوسته در حال رشد است و باید همین طور نیز باشد.

هوش و تفکر نیز نیاز مشابهی به رشد مستمر دارد. فکر کردن در مورد هر ایدهای ضرورت فکر کردن به ایده های دیگر را به وجود میآورد. تفکر و اندیشه به طور مستمر در حال رشد است. یادگیری هر حقیقتی ما را به سمت یادگیری حقیقتی دیگر رهنمون میسازد. دانش به طور پیوسته در حال افزایش است. شکوفایی هر یک از استعدادها، علاقه به شکوفایی استعدادهای دیگر را در ذهن به وجود میآورد. ما هدف علایق شکوفا نشده

زندگی هستیم و این علایق برای شکوفایی خود ما را وادار به بیشتر دانستن، بیشتر انجام دادن و بیشتر شدن میکنند.

برای بیشتر دانستن، بیشتر کارکردن و بیشتر شدن باید بیشتر داشته باشیم. برای دانستن، کار کردن و شدن، احتیاج به ابزار داریم. باید ثروتمند شویم تا بتوانیم بیشتر زندگی کنیم.

علاقه به ثروتمند شدن به طور ساده به معنی جستجوی زندگی کاملتر است. هر علاقه به معنی تلاش یکی از استعدادهای شکوفا نشده برای بروز یافتن است. هر قدرتی که بدنبال بروز خود باشد علاقه را به وجود میآورد. آن چیزی که شما را علاقه مند به داشتن پول بیشتر میکند، همان چیزی است که باعث رشد یک گیاه میشود. یعنی همان زندگی، که به دنبال شکوفا کردن خود است.

هر موجود زندهای باید تابع این قانون ذاتی زندگی باشد. هر موجود زندهای علاقه مند به زندگی بیشتر است.

ماده زندگی به دنبال زندگی بیشتر در درون شماست به همین دلیل از شما میخواهد که تمامی چیزهایی را که برای این منظور لازم است، داشته باشید.

خواست خدا بر این قرار گرفته است که شما ثروتمند شوید. خدا از شما میخواهد که ثروتمند شوید زیرا وقتی که ثروتمند هستید خداوند بهتر میتواند از طریق شما خود را آشکار سازد و در صورتی که ابزار مورد نیاز زندگی به صورت نامحدود در اختیار شما باشد، خداوند میتواند بیشتر در شما زندگی کند.

خواست جهان از شما این است که آنچه را که میخواهید، داشته باشید.

طبیعت نیز هماهنگ با طرحهای شماست. همه چیز به طور طبیعی متعلق به شماست. به ذهن خود القا کنید که این مطلب درست است. با این وجود، ضروری است که هدف شما باید با هدفی که در زندگی به صورت کلی وجود دارد، هماهنگ باشد.






تاریخ : پنج شنبه 100/5/28 | 12:28 صبح | نویسنده : alisani | نظرات ()


  • وب فارم آنلاین
  • وب کـــریـــس چـــت
  • وب بیا بخند
  • وب فار سی ام اس