سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آنچه در روی زمین میبینید از یک ماده اولیه ساخته شده است که خارج از فرایند همه اشیاء وجود دارد.

همواره اشکال جدیدی ساخته میشوند و اشکال قدیمیتر از بین میروند. ولی همه این اشکال برگرفته شده از یک چیز هستند.

هیچ گونه محدودیتی در زمینه عرضه ماده بدون فرم یا همان ماده اولیه وجود ندارد.جهان در خارج آن ساخته شده است ولی این ماده در ساخته شدن جهان به طور کامل مورد استفاده قرار نگرفته است. فضاهای داخل، میان و بین اشکال قابل مشاهده در جهان به وسیله ماده اولیه ( ماده بدون فرم ) یا همان ماده خام همه اشیاء، پر شده است. حتی اگر به اندازه ده هزار برابر آنچه تا به حال ساخته شده، شاخته شود، عرضه ماده خام جهانی تمام نخواهد شد.

بنابراین هیچ فردی به دلیل فقر طبیعت یا به دلیل اینکه چیزهای کافی برای او وجود ندارد، فقیر نخواهد بود.

طبیعت یک انبار سرپوشیده از ثروتهاست و عرضه آن هیچ وقت کاستی نمیپذیرد. ماده اولیه به واسطه انرژِی آفریننده(زاینده) زنده است و به طور مستمر اشکال بیشتری را به وجود میآورد. زمانی که عرضه مصالح ساختمانی محدود میشود، میزان بیشتری تولید خواهد شد. زمانی که خاک حاصلخیزی خود را از دست می- دهد طوری که مواد اولیه لازم برای غذا و لباس در آن نمیروید، دوباره حاصلخیزی خود را بدست میآورد و نیز خاک بیشتری تولید خواهد شد. زمانی که همه طلا و نقرهها از زمین استخراج میشوند، اگر بشر هنوز در مرحلهای از توسعه اجتماعی باشد که به طلا و نقره نیاز داشته باشد، از ماده اولیه طلا و نقره بیشتری تولید خواهد شد. ماده بدون فرم به نیازهای بشر پاسخ میدهد و اجازه نمیدهد که بشر با کمبود روبرو شود.

این موضوع در مورد تمامی افراد بشر به صورت کلی درست است.

 نژاد بشر به عنوان یک کل همیشه دارای ثروت فراوان است و اگر افرادی از بشر فقیرند به این دلیل است که از روش خاص انجام دادن کارها که افراد را ثروتمند میسازد، تبعیت نمیکنند.

ماده بدون فرم، مادهای هوشمند است و مادهای است که فکر میکند. این ماده زنده است و همیشه علاقهمند به زندگی بیشتر است.

طبیعت و ذات زندگی در این است که در جستجوی زندگی بیشتر باشد و طبیعت هوش این است که به دنبال توسعه خود باشد. همچنین طبیعت هوشیاری، جستجو برای توسعه مرزها و شکوفایی بیشتر است. جهان دارای فرم از ماده زنده بدون فرم ساخته شده است. ماده بدون فرم از طریق فرم دادن به جهان به دنبال شکوفا کرده هر چه بیشتر خود است.

جهان هستی که یک تجلی بزرگ از حیات است همیشه به دنبال حیات بیشتر و کارکردهای کاملتر است.

طبیعت از پیشرفت حیات ساخته شده است و بزرگترین انگیزه آن ترقی حیات و زندگی است. به همین دلیل هر چیزی که بتواند به زندگی کمک کند در حد زیادی تولید شده است. هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد مگر اینکه خداوند خودش را انکار کند و کار خودش را انجام ندهد.

شما به وسیله کمبود عرضه ثروت در فقر نماندهاید. حقیقتی وجود دارد که من باید در مورد آن بیشتر توضیح بدهم و آن این است که منابع عرضه بدون فرم تحت فرمان مرد یا زنی هستند که به روشی خاص تفکر و عمل کند.






تاریخ : یکشنبه 100/5/24 | 11:35 عصر | نویسنده : alisani | نظرات ()


  • وب فارم آنلاین
  • وب کـــریـــس چـــت
  • وب بیا بخند
  • وب فار سی ام اس