سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هر کسی که ادعا می کند به دانستن یا مراقبت از NLP می گوید آگاه است که روند مدل سازی خون زندگی این میدان است. منشاء NLP و تکامل ادامه آن از توانایی تمرین کنندگان NLP برای مدل سازی الگوهای کلامی، شناختی و رفتاری (برنامه های "زبان شناسی") افراد استثنایی است. اغلب اشاره کرد که اساس NLP مدل سازی است و نه "تکنیک های تکنیک" که در پی آن مانده است.

 

با این حال، برای تمام تصدیق و تأکید بر مدل سازی، دیدگاه واضح و به اشتراک گذاشته نشده است دقیقا همان چیزی است که مدل سازی NLP چیست ، و نه آگاهی که انواع مختلفی از مدل سازی وجود دارد.

 

برای برخی، مدل سازی اساسا استراتژی استراتژیک است. برای دیگران به سادگی به معنای استفاده از تمایز NLP در هنگام توصیف برخی از پدیده ها است. دیگران مدل سازی را به عنوان تقلید از رفتارهای کلیدی درک می کنند.

 

مدل های قدرتمند و مولد، آنهایی هستند که چیزی را از ساختار عمیق فرد یا افراد مشاهده می کنند. این کاملا متفاوت از توصیف یا تقلید رفتارهای سطح سطح است. رسیدن به این ساختار عمیق یکی از دستاوردهای تاج گذاری NLP بوده و نیاز به یک روش خاص دارد.

 

تمایز ارائه شده در این مقاله نتیجه چندین بحث در حال انجام است که ما در مورد سیستم دانش (یا "معرفت شناسی") NLP داریم. در حالی که اشکال مختلف مدل سازی ممکن است مفید و حتی لازم باشد به منظور رفع اشکال خاص و یا برای رسیدن به نتایج خاص، تمایز و معیارهای جان و کارمن پیشنهاد می کنند که به من احتیاج داشته باشند تا به طور واضح به NLP بستگی داشته باشند به عنوان یک میدان و همچنین احترام به تاریخ فکری آن.

 

من اعتراف می کنم که مدل سازی مدل سازی من اغلب به این دسته می رسد که جان و کارمن به عنوان مدل سازی تحلیلی به آن اشاره می کنند، و در زمان های دیگر ترکیبی از مدل سازی تحلیلی و خالص NLP را اعمال می کند. من به طور کامل از جان و کارمن در ایجاد این تمایز حمایت می کنم و معتقدم که حیاتی است که تمرینکنندگان NLP فرم منحصر به فرد مدل سازی NLP را یاد می گیرند و تفاوت آن را از مدل سازی تحلیلی درک می کنند.

 

همانطور که دولت جان و کارمن، تمایز ارائه شده در این مقاله در نظر گرفته شده است تا آغاز یک مکالمه برای کسانی که متعهد به زمینه NLP، یک مکالمه مداوم و امیدوار کننده، به منظور وضوح، دقت و درک بیشتر در مورد مشارکت های واقعا منحصر به فرد، در نظر گرفته شده است از NLP.

همانطور که گرگوری بیتسون می گوید "اجازه دهید شنیده شود".

 

تمایز پیشنهادی برای برنامه نویسی زبان شناختی (NLP)

توسعه هر رشته ای، و به ویژه یکی هنوز هم سازماندهی الگوی اولیه خود را نیاز به توجه خاصی به دقت در واژگان اساسی خود دارد. رشته های قدیمی تر، اصطلاحات اساسی خود را (یک بار یا تکراری) روشن کرده اند و یک پلت فرم ظاهری نسبتا پایدار را ایجاد کرده اند که ممکن است تحقیقات بیشتری انجام شود و گفت و گو حرفه ای ممکن است بر اساس نقاط تیزهانی که اغلب از شرایط بد تعریف شده خود را از دست داده اند، کاهش یافته است رنج کشیدن و گاهی اوقات حتی زخم های مرگبار که مانع توسعه قابل ملاحظه ای شده اند، رنج می برند. چنین تمایز مشخصی تعریف شده در باد، بر روی این نقاط چسبیده است.

 

برخی از مراقبت ها باید با توجه به یک واژگان استاندارد ارائه شود. به طور کلی، تمایز در تجربیات، شرایط توصیفی متمایز اعطا می شود، در حالی که انواع مفهومی به کلاس های همبستگی اختصاص داده می شوند. این کسب و کار عادی یک رشته در طول مراحل شکل گیری آن است: برای رسیدن به غنای تمایز، دقت توصیفی و همزمان یک اقتصاد بیان؛ در یک جهان ایده آل، به هر حال.

 

تمایز در این مورد در این یادداشت اصطلاح مدل سازی است که در زمینه برنامه نویسی زبان شناختی (NLP) استفاده می شود. به طور خاص، تمایز بین مدل سازی به عنوان تمرین شده در زمینه NLP و مدل سازی به طور کلی تمرین شده است.

 

 

مدل سازی NLP، در ایجاد مدل های اولیه که زمینه NLP را تاسیس کرد، در حال حاضر و در آینده NLP، ارزیابی و احترام به دو معیار است که برای مدل سازی در NLP اعمال می شود:

 

1. تعلیق هر گونه تلاش تاکسونومیک و / یا تحلیلی (همه F2 تبدیل می شود همانطور که در زمزمه در باد توضیح داده شده است) برای درک آگاهانه از نبوغ یا مدل برتری در مرحله جذب الگوریتم و تا زمانی که معیار زیر برآورده شود

 

2. مدلساز باید توانایی تولید مجدد الگوریتم تالدر را در زمینه های موازی نشان دهد.

منبع : www.nlpu.com/Articles/essarticle.htm






تاریخ : شنبه 100/4/5 | 10:50 عصر | نویسنده : alisani | نظرات ()


  • وب فارم آنلاین
  • وب کـــریـــس چـــت
  • وب بیا بخند
  • وب فار سی ام اس