سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثروتمند شدن ناشی از پس انداز و صرفه جویی نیست. بسیاری از افراد خسیس فقیرند در حالی که افراد دست و دلباز اغلب ثروتمند میشوند.
ثروتمند شدن همچنین ناشی از انجام کارهایی که دیگران قادر به انجام آنها نیستند نمیباشد زیرا از بین دو مرد که یک شغل دارند و اغلب کارهای مشابهی را انجام میدهند، یکی ثروتمند میشود و دیگری فقیر میماند یا ورشکست میشود.
از همه این مطالب به این نتیجه میرسیم که ثروتمند شدن معلول انجام کارها به روشی خاص است.
وقتی ثروتمند شدن نتیجه انجام دادن کارها به روشی خاص است و علتهای مشابه نتایج مشابهی دارند، هر مرد یا زنی که کارهای خود را به این روش خاص انجام دهد ثروتمند میشود و همه این موضوع ناشی از یک علم دقیق است.
سؤالی که در اینجا مطرح میشود این است که آیا این روش آنقدر مشکل نیست که فقط افراد معدودی قادر به انجام آن باشند. تا آنجا که ما میدانیم این مطلب درست نیست و این روش به تواناییهای طبیعی افراد مربوط میشود؛ افراد با استعداد ثروتمند میشوند و افراد بیاستعداد نیز ثروتمند میشوند؛ افراد روشنفکر ثروتمند میشوند و افراد خیلی نادان نیز ثروتمند میشوند؛ افراد قوی ثروتمند میشوند و افراد ضعیف نیز ثروتمند میشوند.
البته حدی از توانایی و تفکر و دانایی ضروری است ولی با توجه به اینکه این موضوع به استعدادهای طبیعی مربوط میشود، هر مرد یا زنی که به اندازه خواندن و درک این کلمات توانایی دارد، مطمئناً میتواند ثروتمند شود.

باورهایی که در ضمیر ناخودآگاه ما به واسطه این ورودی ها شکل می گیرد تاثیر بسیاری در زندگی ما دارد. برای درک ضمیر ناخود آگاه مقاله زیر را می توانید مطالعه کنید.


ضمیر ناخودآگاه چیست

با وجود اینکه دیدیم که ثروتمند شدن ناشی از عوامل محیطی نیست، وجود مکان برای برخی کارها ضروری است و یک فرد نباید به قلب صحرا برود و انتظار داشته باشد که کسب و کار خود را با موفقیت انجام دهد.
ثروتمند شدن نیازمند ارتباط و سروکار داشتن با مردم و حضور در مکانهایی است که این ارتباط امکان- پذیر است. و اگر این مردم متمایل به ارتباط با شما باشند که چه بهتر.
اگر یک فرد دیگر در شهر شما میتواند ثروتمند شود، شما نیز میتوانید و اگر یک نفر دیگر در ایالت شما میتواند ثروتمند شود شما نیز میتوانید.
ذکر دوباره این مطلب ضروری است که ثروتمند شدن نیازمند انجام برخی مشاغل و حرفه های خاص نیست. افراد در هر کار و در هر حرفهای ثروتمند میشوند در حالی که افراد همسایه آنها در همان حرفه فقیر باقی میمانند.
این مطلب درست است که شما کاری را که به آن علاقه دارید و با شما سازگاری بیشتری دارد بهتر انجام میدهید و اگر شما استعدادهای خاصی داشته باشید در کارهایی که به آن استعدادها نیاز دارند، بهتر عمل خواهید کرد.
همچنین شما در کاری که با محل زندگی شما سازگارتر است بهتر عمل خواهید کرد؛ یک فرد بستنی ساز در یک منطقه گرم بهتر عمل خواهد کرد تا در گرینلند؛ و یک فرد ماهیگیر در شمال غرب موفقتر خواهد بود تا در فلوریدا، زیرا در آنجا ماهی وجود ندارد.
ولی در کنار همه این محدودیتها، ثروتمند شدن بستگی به وارد شدن در برخی کسب وکارهای خاص نیست و در نتیجه یادگیری انجام کارها به روشی خاص حاصل میشود. اگر شما اکنون صاحب شغل خاصی هستید و فرد دیگری در محل زندگی شما و در شغل مشابه، ثروتمند میشود، چرا شما ثروتمند نمیشوید؟
علت این است که شما کارها را به روشی خاص انجام نمیدهید در حالی که فرد دیگری انجام میدهد.
فقدان سرمایه برای هیچ کس مانع ثروتمند شدن نبوده است. درست است که زمانی که سرمایه دارید، افزایش ثروت شما خیلی ساده و سریع میشود اما کسی که دارای سرمایه است ثروتمند میباشد و نیاز به این ندارد که بداند چگونه ثروتمند میشود. بدون توجه به اینکه چقدر فقیر هستید اگر شروع به انجام کارهای خود به روش خاص کنید، ثروتمند و دارای سرمایه میشوید.
بدست آوردن سرمایه بخشی از فرآیند ثروتمند شدن است و داشتن سرمایه بخشی از نتایج ناشی از انجام کارها به روش خاص میباشد. ممکن است در منطقه خود فقیرترین فرد باشید؛ بدهی بالایی داشته باشید؛ هیچ دوستی نداشته باشید و هیچ اعتبار و مکنتی نداشته باشید اما اگر شروع به انجام کارها به روش خاص کنید بدون تردید شروع به ثروتمند شدن میکنید زیرا علتهای مشابه، نتایج مشابهی دارند.
 اگر سرمایه ندارید میتوانید آن را بدست آورید؛ اگر شغل مناسبی ندارید میتوانید وارد شغل مناسبی شوید؛ اگر در مکان نامناسبی هستید میتوانید به مکان مناسبی بروید. میتوانید در شغل فعلی و در مکان فعلی خود شروع به انجام کارها به روش خاص کنید و موفق شوید.






تاریخ : جمعه 100/4/25 | 11:5 عصر | نویسنده : alisani | نظرات ()


  • وب فارم آنلاین
  • وب کـــریـــس چـــت
  • وب بیا بخند
  • وب فار سی ام اس