سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مآموریت شما چیست؟ همانطور که در صبح شما را از رختخواب خارج می کند؟ چرا وجود دارید؟ 

من صدها ساعت را با شرکت ها در مورد اظهارات مأموریت خود و پیام هایی که ارسال می کردند ، بحث می کردم و به آنها کمک می کردم تا در مورد دلیل وجود خود هماهنگ شوند    . با درک هدفشان ، همه چیز تغییر می کند - ارزشهایی که آنها به اشتراک می گذارند و تأثیری که می خواهند ایجاد کنند    . این بیانیه های مأموریت در آخر قطبی برای فرهنگی است که آنها در حال تلاش برای توسعه آن هستند ، نحوه رفتار آنها با مشتریانشان و انگیزه کار آنها    . بیانیه مأموریت روشن و الهام گرفته قدرتمند است    . این مقصد یک سازمان را مشخص می کند تا آنها بتوانند قدم های خود را برای رسیدن به آنجا شروع کنند    . 

بنابراین ، اگر چنین باشد ، آیا منطقی نیست که بیانیه مأموریت شخصی به همان اندازه ارزشمند باشد؟ 

پاسخ ، بدون سوال ، مثبت است    ! 

برای هدایت نوع زندگی که می خواهیم زندگی کنیم ، نحوه رفتار با همنوعانمان و آنچه ما را به پیش می برد ، داشتن یک بیانیه مأموریت شخصی منطقی استیا به عنوان زوج و خانواده ، تهیه گزاره ای منطقی است که نوع روابطی را که می خواهیم ایجاد کنیم و نحوه زندگی مشترک را تعریف کنیم.

زندگی هدفمند با تعریف هدف شما آغاز می شود.

وقتی من با این کار با مشاغل و سازمانهای غیرانتفاعی غرق می شوم ، یکی از نتایج مورد تعقیب ما بیانیه ای جسورانه برای راهنمایی کارهای روزمره آنهاستهدف ساده استوقتی کارمندان صبح از درب خانه عبور می کنند ، می توانند به این گفته نگاه کنند و بگویند: "اینها کارهایی است که من امروز انجام آنها را متعهد شده امسپس ، هنگامی که آنها در پایان روز قدم برمی دارند ، می توانند این بیانیه را دوباره منتقل کنند و از خود بپرسند ، "آیا امروز کاری انجام داده ام که مرا به اهدافمان نزدیک کند؟

ایجاد این شفافیت هدف ایجاد بیانیه مأموریت شخصی نیز هستهدف این است که به شما اجازه دهد از خود بپرسید ، "هدف من برای امروز چیست؟سپس ، با غروب خورشید ، "آیا اقدامات من امروز با هدف من مطابقت داشت؟"

کار ساده شروع با پایان دادن به ذهن و اندازه گیری پیشرفت شما یک بازی ساز است

اولین قدم ما در تعریف بیانیه مأموریت شخصی ، تعریف ارزشهای اصلی ما استبا نوشتن 10-15 کلمه ای که مقادیر شما را به دست می آورند شروع کنیدبه عنوان مثال می توان کلماتی مانند خلاقیت ، وفاداری ، ایمان ، سخاوت و ماجراجویی را نام بردچه کلمات واحدی مواردی را که برای من مهم است ، من را محرک و آنچه که من ایستاده ام توصیف می کند؟ هنگامی که لیستی از کلمات توصیف کننده مقادیر خود را پیدا کردید ، مرحله بعدی این است که آنها را گروه بندی کنید و 4-5 کلمه را که برای شما مهمترین هستند انتخاب کنیداینها ارزشهای اصلی شما هستندمن یک صفحه کار ساده و گام به گام ایجاد کرده ام تا شما را در این روند راهنمایی کندمی توانید آن را از اینجا بارگیری کنید:

  

درک ارزشهای اصلی شما زمینه ای برای گام بعدی در ایجاد بیانیه ماموریت شخصی شما ایجاد می کندپنج سوال زیر را از خود بپرسید تا تفکر شما را برانگیزدبه یاد داشته باشید ، هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد ، فقط پاسخ های شماستبرای کمک به شما از تمرینات بیانیه شخصی ماموریت من استفاده کنید

1.       هدف خود را در چه می بینم؟

2.     می خواهم با چه چیزی به خاطر بیایم؟

3.    من به چی علاقه دارم؟

4.     چه چیزی باعث می شود بیشترین احساس رضایت را داشته باشم؟

5.     به چی اعتقاد داری؟

با توجه به ارزش های اصلی خود و پاسخ به این پنج سوال ، وقت آن است که همه را تقطیر کنید و مأموریت شخصی خود را تعریف کنید

بیانیه ماموریت شخصی شامل 3 بخش است:

  • می خواهم به چه چیزهایی برسم؟
  • من برای چه کسی این کار را می کنم؟
  • چگونه زندگی آنها را بهتر می کنم؟

گرفتن این در یک جمله هدف استباز هم ، تمرین بیانیه شخصی ماموریت یک ابزار مفید خواهد بودممکن است بیانیه ماموریت شما هنگام نوشتن آن کامل نباشد - مشکلی نیستبا تغییر و تغییر در زندگی ممکن است تکامل یابدخیلی هم درست استهدف صرفاً ایجاد گزاره ای است که بتوانید از آن به عنوان قطب نما در زندگی استفاده کنید ، چیزی که می توانید روز خود را با آن شروع کنید تا شما را در مسیر درست قرار دهد و روز خود را با پایان دادن به بررسی خود ، به پایان برسانید.

مثالی که در گذشته برای خودم استفاده کرده ام در اینجا آمده استهدف من استفاده از خلاقیت ، مثبت بودن و تجربیات زندگی برای خدمت به دیگران و کمک به آنها در رسیدن به پتانسیل کامل خود است.

مرور مجدد و تعریف مجدد بیانیه مأموریت من ، و گشت و گذار در این مورد با همسر و خانواده ام ، مدتی است که در لیست کارهایم قرار داردمن ارزش را تشخیص می دهم ، اما انجام آن را در اولویت قرار نداده ام - به دلیل شلوغی و شلوغی بیشتر ، اجازه داده ام که در لیست پایین بیاید

لحظه ای به آن جمله بیاندیشیدمن این کار را انجام نداده ام زیرا بیش از حد مشغول هستمواقعیت این است - بیانیه مأموریت شخصی ابزاری عالی برای سنجش است اگر همه چیزهای "شلوغ" زندگی من با آنچه من هستم و می خواهم بشوم همسو باشداین می تواند سطح جدیدی از وضوح را برای گفتن "بله" و "نه" به چیزها و اولویت بندی آنچه در میان همه حواس پرتی بیشتر از همه مهم است فراهم کند.

بنابراین ، این صفحه پرتاب من استمن خوشحالم که شما را در این سفر با خود می برم و در بیانیه های بعدی با بیانیه ماموریت شخصی ام پیگیری می کنم

آیا شما بیانیه مأموریت شخصی یا خانوادگی دارید؟ در غیر این صورت ، چالش من برای شما این است که خودتان را با من ایجاد کنیدابتدا با سوال کردن از خود و استفاده از تمریناتی که برای ساده سازی مراحل ایجاد کردم ، شروع کنید و خواهیم دید که در نهایت به کجا خواهیم رسید!

تمرینی عملی برای کشف رسالت: منبع مقاله چگونه رسالت زندگی خود را پیدا کنیم

1- ابتدا تمامی خواسته‌های که داریم و می‌خواهیم در این جهان به آن‌ها دست پیدا کنیم را روی یک کاغذ می‌نویسیم. سعی کنید این مرحله را کامل و بدون محدودیت انجام دهید و هر چه که به ذهنتان می‌رسد و دوست دارید در این دنیا آن را تجربه کنید بنویسید مهم نیست که چقدر بزرگ یا کوچک باشند و یا شما شرایط رسیدن به آن‌ها را داشته باشید. در حقیقت شما زندگی ایده‌آل خود را با نوشتن این خواسته‌ها طراحی می‌کنید.

2- اگر در این مرحله خود هیپنوتیزم را می‌دانید سعی کنید از آن استفاده کنید و در یک حالت آرامش عمیق و ارتباط با ناخودآگاه قرار بگیرید.

3- زمانی که در حالت آرامش کامل قرار گرفتید شروع کنید خودتان را در زندگی ایده‌آلی که می‌خواهید تجسم کنید. با تمام وجود احساس کنید در آن زندگی قرار دارید و به خواسته‌های خودتان در این زندگی دست پیداکرده‌اید و زمانی که موفق به تجسم و احساس کردن زندگی ایده‌آل و مدنظر خود شدید از خودتان بپرسید “دوست دارم چه‌کار دیگری انجام دهم؟“یا می‌توانید از ضمیر ناخودآگاه خود بپرسید “رسالت من در این جهان چیست؟

بعد از پرسش سؤالات ضمیر ناخودآگاه جواب موردنظر را با یک تصویر یا یک فیلمی که در حال انجام کاری هستید و یا حتی یک‌صدا به شما می‌دهد و آن فعالیت رسالت شخصی شماست و سپس چشمان خود را باز می‌کنید و به حالت عادی بازمی‌گردید.

توجه کنید زندگی ایده‌آلی که بعد از حالت آرامش تجسم و احساس می‌کنید بر اساس همان خواسته‌ها و آرزوهایی است که در ابتدا یادداشت کرده‌اید.

منبع

 






تاریخ : سه شنبه 99/7/22 | 11:37 عصر | نویسنده : alisani | نظرات ()
   1   2   3      >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز


  • وب فارم آنلاین
  • وب کـــریـــس چـــت
  • وب بیا بخند
  • وب فار سی ام اس