سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

هنگامی که شروع به درک علم و دانش نماییم و به ذات عالی نزدیک شویم، اسرار بر ما مکشوف می گردد. دانستن و آگاه بودن، هدف هر کسی است و در این دنیا هستند انسانهایی که به شعور کامل می رسند.

کسی که در همه کاری خداوند را می بیند، وجد و نشاط تعریف ناپذیر ذات عالی را در وجود خود احساس می کند.

اگر بدانیم که هیچ نیرویی قادر نیست ما را از رفتن بسوی کمال باز دارد و هر قدمی که به جلو بر می داریم به پیروزی نزدیکمان می کند، آن وقت می توانیم کارهای عالی و پر حاصلی را شروع کنیم.

طبیعت به ما نشان می دهد که همه چیز ما در یک «وحدت» خلاصه شده است و ما را به کشف این وحدت سوق می دهد. بهترین راه رسیدن به آن، اعتقاد به آن وجود یکتا است و بیشتر از هر قضاوتی، ایمان و اعتقاد ما را به این وحدت نزدیک خواهد ساخت.

فشارهای زندگی و ناکامی های دنیوی، برای همه کس بطور کم وبیش وجود دارد. منتها برخی چون کوه استوار و محکم بر جای می مانند و ناراحتیها را از بین می برند و بعضیچون تخته ای در امواج بیکران دریای هستی بهر طرف برخورد نموده و عاقبت نابود می شوند.

انسان از بدو خلقت برای مبارزه با حوادث آفریده شده است و لذا باید با خویشتن داری و مقاومت، خود را از گزند آفات و حوادث برهاند.

افسردگی و افکار منفی یک عادت است. و این عادت‌ها در طول زندگی همانند ریسمان‌هایی در ذهن ضخیم شده‌اند.

اگر شما وقتی را که برای افکار ناراحت کننده صرف کرده اید ، صرف آموختن یک فن یا هنر می کردید ، در همان مدت زمان می توانستید یک هنرمند شوید.

اغلب ما این تجربه تلخ را در طفولیت داشته ایم کهاشخاصی رفتار و کردار ما را به استهزاء گرفته اند و این تحقیر اشخاص، که از روی بی فکری نسبت به ما ابراز داشته اند، در دل ما جای گرفته و ما آن را چون حقیقتی درباره خودمان پذیرفته‌ایم.

دکتر «راین» ثابت کرد بعضی از مردم دارای نیروئی فوق العاده در احساس سوانح قبل از وقوع هستند، در صورتی که این احساس در دیگران بسیار کم است.

از طرفی طی آزمایشات روانشناسان ثابت گردیده این نیرو بیشتر در کسانی یافت می شود که به آن ایمان دارند. کسانی که با انکار به آن می نگرند، خیلی بندرت ممکن است از آنها بهره‌ای داشته باشند.

برای دریافت جرقه الهامات و احساسات، قبلا باید در مورد موضوعاتی که بدان علاقمند هستید، زیاد مطالعه کنید. در این صورت است که می توانید آن الهامات را مورد استفاده قرار دهید. همانطور که دکتر «فلمینگ» از روی یک چیز کپک زده الهامات و افکاری در مغزش خطور کرد که توانست در آزمایشگاه خود به کشف پنی سیلین موفق شود.

یکی از راههای بهره گیری از ضمیر ناخودآگاه این است که حقایق و عوامل اصلی یک موضوع را که مایل به حل آن هستید، قبل از این که به رختخواب بروید یاد داشت کنید، بعد در حالی که امید به دریافت پاسخ آن دارید، بخوابید. در این صورت ضمیر ناخودآگاه شما ممکن است پاسخ صحیح و راه حل مشکل شما را ارائه دهد.

 

 

 






تاریخ : پنج شنبه 99/4/26 | 7:55 صبح | نویسنده : alisani | نظرات ()
   1   2   3      >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز


  • وب فارم آنلاین
  • وب کـــریـــس چـــت
  • وب بیا بخند
  • وب فار سی ام اس